Kloten!

Lite bilder på vad vi har utsattit oss för i Kloten!:)

På skolan precis innan vi skulle åka!

Grillplatsen vid stugan!

Vi hittade massa svamp och lingon! Väldigt gott till maten!:)

Lekte massa lekar första kvällen!

Skål! Ett glas vin det är friskvård!:)

Dags för vandring i 10 timmar! Lyckades få feber under vägen också så det blev en riktigt tung eftermiddag!

Dag två spenderades i stugan och lite i skogen för å experimentera med svampar, morron å lavar! Se Amanda så ser ni hur roligt det var!:P

Gemensam middag nere vid grillen! Flaskorna på bordet är alkoholfria!:)

Har precis paddlat kanot å kommit fram till Lingon ön!

Här tillbringade jag natten på Lingon ön.. Tillsammans med 100 000 myggor som surrade i öronen fast jag hade mössa å två luvor på mig! Blev inte många timmars sömn!

Har väl haft en helt okej vecka om man bortser från förkylningen jag fick! A just de måste ju också berätta att vi glömde maten när vi paddlade iväg i onsdags.. när vi hade paddlat i 2 timmar så stannade vi å åt å insåg då att påsen med mat stog kvar i kylskåpet i stugan! Som tur var så fanns det en bilväg dit så han som äger stugområdet gick in å hämtade våran mat å skjutsade dit de!:D

Men det är riktigt skönt å vara hemma, ligga i sin egen säng å tro de eller ej men härligt å höra han som ligger bredvid mig å snarka lite!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0