Ajajaj

Ja det ordet har jag använt mycket idag.. har fan aldrig haft sånn träningsvärk som jag har idag!! Stog upp sista lektionen idag för jag ville inte sätta mig ner för jag vet hur ont det gör att både sätta sig å ställa sig upp, en pina!! Jag känner mig som en gammal kärring som inte kan röra sig å har jätte ont! Så kvällen kommer att spenderas i soffan!:)

Igår de sista 3 lektionerna hade vi mjölksyreträning (anaerob).. Å det va bara lår å rump övningar! När jag kom hem stack jag å spelade innebandy i 1½ timme också.. men det blev inte lika mycke springande som det brukar bli, efter typ 30min började jag redan få träningsvärk!:)

I morgon när min träningsvärk kommer vara som värst ska vi ut å vandra hela dagen med minst 8kg packning i väskan! Usch kommer inte bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0