Lördag!

Vi har spenderat nästan hela dagen hemma med ett undantag för handling å kollat bil.. annars har vi varit hemma å städat, tvättat å lagat mat! men äntligen börjar nästan allt bli klart! Älsklingen håller på å dammsuger nu å så ska vi ta upp tvätten sen är äntligen allt klart! Å lägenheten är redo för vising på måndag!!:)
 
Jag sitter i soffan nu å mår inte prima.. mår illa å har ont i huvudet! Men går in Vecka 14 i morron så då brukar illamåendet försvinna för de flesta, hoppas att jag är inräknad med de flesta! Inte så mysigt å må illa!!
 
idag fick barnvagnen vi har köpt åka hem till mamma å pappa för ett tag.. Känns inte riktigt som att den får plats nu när vi ska ha visning å allt! Så den får bo där tills vi har flyttat! Sen behövs den vara hemma hos oss ifall klutten i magen känner för att vilja komma ut tidigare än vad vi är beredda på!:) Å de börjar synas lite på magen nu att jag har nått där inne! Fast inte så mycket så jag komma visa för folk än.. å det känns på mina jeans jag har för dom är tajta nu, så snart dags å köpa mamma kläder!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0