Mycket nu..

Trodde vi skulle börja lite lugnt i skolan.. men nej vi kör på för 510% redan första veckan.. Vi fortsatte med proteiner, fysiologi, gympa passet, fyspasset, sätta ihop ett helt vatten gympapass, å börja göra Kasam samtal, hälsocoacha, studiecirkel, planera Friskvårdsdag.. Säker nått jag glömt men hade räckt med hälften av sakerna! Får panik bara jag tänker på de! Tänker prika av en grej ikväll å de är musikanalys till en låt på vatten gympapasset dock inte mycket men nått iaf! Sen tänker jag dricka öl å bara ha de kul ikväll! Tänka å plugga får jag göra i morron å på söndag!

På söndag ska vi också på visning.. dock är vi inte helt säkra vi vill bo där men de skadar ju inte att kika å tänka mer! Hade inte varit nå problem om det alltid var sommar å man kunde cykla dit man skulle men på vintern blire jobbigare.. fast den ligger i måsta så är det inte så långt men ingen av oss tycker om att åka buss å 2 bilar har vi inte råd med! menmen kika ska vi iaf göra! Den va fin å så hade den tvättmaskin som skulle va så jävla skönt å ha i lägenheten plus att det är ett rum till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0