Snabb uppdatering

Har en sjuk liten dotter här hemma! Usch vad jag tycker syns om henne. Gick de å byta så skulle jag inte ens tveka å ta hennes mage å förkylning!

De började i söndags kväll när hon skulle sova. Va super ledsen. När hon hade skrikit i två timmar å inget hjälpte ringde vi 1177 å dom tyckte vi skulle åka till akuten. Så vid 22 va vi där å vid 00:30 fick vi åka hem med lite ändrad kost. Katrinplommon, päron å äpple två ggr per dag är vad som gäller i två veckor plus mera messmör. Så blev bara ett par timmars sömn den natten.

Å igår på dagen blev Tove mer förkyld å mådde inte alls bra stundtals. Åt dåligt å kaskadspydde. Stackars tjej! Sen sov hon som en kratta i natt också! Vi va vakna mellan 01-04 å sen va se morgon 06:30. Som tur va fick vi lite sömn idag på dagen men har varit som ett vrak hela dagen!

Så jag kan ju säga att jag har haft en bättre födelsedag än jag hade igår! Men allt för min dotter!! Min bästa mamma kom hit å bjöd mig på mat!<3 å svärmor kom hit med ett paket!:) å när jag vaknade i morse stod det en jätte fin blomma å godis å en Triss lott på bordet från Robin!:)

Nu hoppas jag Tove vaknar till lite snart å äter för fick inte i henne mycket mat alls innan hon somnade annars blir det garanterad inte en hel natts sömn! Mitt stackars hjärta!!<3

Nu ska jag gå å sova så jag orkar en vaken natt till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0