Cup

Då va cupen över! Riktigt kul å spela igen! Men fick en liten chock i morse typ tio minuter innan jag skulle åka fick jag sms av min tränare om att hon va magsjuk så jag fick hoppa in å vara spelande ledare. De va ju lite spännande! 

När vi kom dit gick jag å anmälde att vi va där å fick ett papper så jag kunde skriva upp laguppställningen. Sen va de bara å värma upp för första matchen. Tyvärr förlorade vi den med 2 skit mål, vi va mest vid deras mål men dom hade en riktigt grym målvakt. 

Andra matchen spelade vi på A-plan som är mycket större å mot ett riktigt bra Stockholmslag å dom va mest vi vårat mål men dom vann bara med 3-0 å de tyckte jag ändå va bra gjort för vi va inte bra nånstans! 

Sista matchen spelade vi mot hällbys division 2 lag men vi höll emot bra ändå. Men de va en regel som vi inte hade en aning om å de va att när dom hade fått fem frisparkar så alla frisparkar efter de blev straffar istället. Så jävla dålig regel tycker jag! Så två straffar fick dom! Men jag tror vi förlorade med 4-0.

 Å för att vara ett lag som knappt har tränat ihop å flera som inte spelat fotboll på flera år så gjorde vi de bra å hade riktigt kul! 

Nu ligger jag å tar ett välförtjänt bad å min lilla skrutta har vi äntligen fått å sova ett tag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0