Midsommar

En väldigt bra dag! Trots få timmars sömn å tog morgon redan vid sex så blev den väldigt bra! Vid 10 tog vi våran nya bil å hämtade upp Tobias för att åka ut å käka frukost hos svärmor. Oj vad godare det är att äta när allt är klart å man sitter ute. Efter de åkte vi ut till landet, packade in allt i husvagnen där vi skulle sova sen gick vi ner å umgicks med svärfar å resten av släkten som va där. Vid tre började barndansen så va där drygt en timme. Sen gick vi upp till mina föräldrars hus å umgicks. När de va dags för mat gick Robin å Tove till dom andra igen. Men då va de en väldigt trött tjej å tyckte de va väldigt jobbigt med massa folk. Förstår de, kan inte va lätt å va så liten å så mycket folk runt sig hela dagen. När jag hade ätit klart gick jag å hämtade Tove å la henne i husvagnen å där sov hon så bra trots hög musik från bandet. När vi gick å la oss fick hon lite mat å sen somnade om! Våran snälla lilla tjej!<3

Igår kväll för tre år sen träffade jag min underbara man ute på landet! Å livet tog en plötsligt bra vändning!:) Inte alls vad jag hade trott när jag åkte dit! Jag å två killkompisar åkte dit å min tanke va att åka dit å ha kul med dom å bara släppa allt annat inne i stan! Ångrar inte alls att jag åkte dit!
Å i morgon fyller Tove redan fyra månader. Ojoj de går alldeles för fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0