Kväll!

Vilken skön dag det har varit idag! Jag har nästan varit ute hela dagen! Från tio i morse till klockan ett sov Tove ute i vagnen å jag satt ute i solen å läste, när hon vaknade gick vi in å käkade å myste lite inne innan hon blev trött igen efter ungefär två timmar då fick hon sova upp i våran säng, då satte jag på babyvakten å la mig i solstolen på baksidan å solade!:) Men i morgon får jag ta det lite lugnt i solen då jag blivit lite röd idag å jag vill ju inte börja flaga!:) 
 
Tidigare i veckan var Madde över på besök! Kändes inte som att det var så länge sen vi sågs! va super trevligt! Måste vi göra om snart igen! 
 
I morgon får jag besök av bästaste Johan! Vi hoppas på att det är fint väder så vi kan vara ute på altanen på kvällen!
 
Usch på måndag åker Robin till Norrköping å är borta tills på fredag.. Å självklart ska vi ta de två första sprutorna på Tove på måndag! Härligt! Jag som ska vara själv hela veckan å då blir de säkert första gången hon får feber å säker första natten hon kommer vara vaken!:/ Menmen jag är ju själv hela dagarna annars å nästan varje kväll så ska väl inte va några problem å sova själv heller! 
 
Nu ska jag kika lite på hockeyn tills Robin kommer hem! när han kommer lär jag gå å lägga mig! är skit trött ikväll! Men ingen ide å lägga sig innan för jag vaknar alltid när han öppnar dörren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0