Spännande vecka!

I måndags åkte min kära man iväg till Norrköping å va där hela veckan. Va väldigt spännande å va helt själv dag som natt men har funkat skit bra! Va iväg hela måndagen, först hos doktorn med mig (Tove fick vara hos farmor då) sen hem å slänga i oss lite mat, tillbaka å ha baby massage å direkt efter fick Tove sina tre månaders sprutor!:( usch vad ledsen hon blev då men gick över rätt fort. Å på natten sov hon lika bra som vanligt. De va på tisdagen som hon va gnälligare än vanligt men inte så jobbigt! Vi fick besök av Johan på tisdag kväll å på onsdagen kom två jobbarkompisar över. Väldigt trevligt!:) på torsdag morgon vaknade vi halv sex, gick då upp å packade det sista innan mormor kom å hämtade oss å vi åkte till Ullared! Sen kom vi hem i fredags kväll. Tove va hur duktig som helst!:) stannade bara en gång på dit å hem vägen men Tove va så nöjd i bilen!:) när vi kom hem vänta min man på oss! Han va väldigt saknad av oss!<3

Igår kväll va vi över hos grannen å grillade! Skit kul å ha så trevliga grannar! Tove va med när vi åt sen gick jag hem å la henne vid åtta å hon sov till åtta i morse, bara en matning halv sex. Vi har världens bästa bäbis!:)

Nu ska vi hem till svärfar å fick sen ikväll kommer svärmor hit å grillar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0