God morgon!

04:30 va de tydligen morgon idag!:/ alldeles för tidigt tycker jag! De kan stå 05 på klockan det är ok men inte 04, då är det fortfarande natt! Menmen snart får vi gå å sova igen!:) 

I lördags morse åkte jag till Ullared. Vi kom dit redan vid halv tolv så de blev lunch innan vi gick å ställde oss i den enorma kön. När vi precis hade ställt oss i kön kom det nån å sa att den tar ungefär två till tre timmar innan vi är inne... Jag tänkte skjut mig nu åker vi hem igen. Men de går ju inte när vi åkt så långt så va bara å stå där. Efter en timme var vi iaf inne å trängdes med allt folk. Men efter fyra blev det mycket lugnare där inne! 
Vid sju va vi klara så då åkte vi vidare dit vi skulle sova å checkade in å satte oss å tog ett glas vin på rummet innan vi sov. Fast jg sov i en annan säng å inte med min älskade man bredvid mig så sov jag riktigt bra! Men klockan ringde redan vid sju så ingen sovmorgon där inte fast jag va barnledig!:) de blev iaf en till tripp in å handla innan vi började åka hem igen! 

Nu hoppas jag vi säger god natt snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0