Tisdag!

Tydligen så va det morgon redan klockan sex i morse så de va bara å gå upp å fixa frukost till oss. Men vid åtta igen gick vi upp å sov ett tag till!:) vid halv tolv åkte vi ut till min mormor å morfar å Tove va lika snäll som vanligt å va sin vanliga lilla clown!:) efter lite lunch å kaffe åkte vi å handlade. När vi kom hem blev det en liten pulka tur så jag kunde få in alla kassar! Sen va de daga för en liten eftermiddags sovning för Tove å jag försöker bli varm under en filt i soffan! 
När Tove vaknar ska vi hänga lite tvätt å laga mat så den är klar när Robin kommer hem ikväll! 

Igår tog jag å Tove en lång promenad i kylan blev väl en mil vi gick tror ja, vi gick å hämtade mammas å pappas hund som vi va hundvakt åt på eftermiddagen! 

Nu ska jag fortsätta skriva packningslista så vi får med allt vi ska till Sälen på söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0